FANDOM

Artefacte istorice pentru care nu există explicații ele sunt obiecte care par să aibă o poziție istorică dificilă, adică ar reprezenta un anacronism. Acestea sunt descoperiri arheologice sau paleontologice care, potrivit credințelor comune despre trecut, ar fi trebuit să fie imposibil de a exista în epoca în care se referă datele inițiale.

Cupa OrionEdit

Cupa lui Orion

Cupa Orion

Pe exteriorul cupei puteți vedea o constelație perfect încrustată, împreună cu Orion și alte stele. Interiorul cupei este foarte magnetic, cu toate că pe dinafară nu se magnetizează aproape deloc. Geologii profesioniști spun că acest lucru este imposibil pentru că, dacă o piatră are particule de metal în interior, efectul magnetic este același din ambele părți.[1]

Cupa Orion prezentată în Istoria ascunsă a rasei umane prin Klaus Dona.

Decalogul de piatră de la Los LunasEdit

800px-10 Commandment Rock

Decalogul de piatră de la Los Lunas din New Mexico

Un alt artefact ciudat care ridică îndoieli asupra originii sale este decalogul de piatră de la Los Lunas, care se află pe Muntele Ascuns din New Mexico. Bolovanul de bazalt cântărește între 80 și 100 de tone și este inscripționat cu o versiune prescurtată a celor Zece Porunci, cu caractere ebraice printre care apar și unele litere grecești. Potrivit unor experți, inscripția ar putea avea o vechime de până la 2000 de ani. Alte analize bazate pe forma caracterelor folosite indică faptul că textul ar fi putut fi scris acum 1000 de ani, oricum cu mult înainte de descoperirea Americii. Blocul de bazalt era cunoscut indienilor încă din vechime; ei numeau locul cu pricina Muntele Misterelor. Unii cercetători afirmă că ar putea fi de origine samariteană.[1]

Mystery bolovan în VirginiaEdit

Mystery bolovan

O rocă misterioasă despre a cărei origine încă nu se pot spune prea multe. Acest bolovan gigantic cu mijlocul dantelat precum un grătar de vafe supradimensionat continuă să uluiască vizitatorii lacului Jennings Randolph din Virginia de Vest. Au existat numeroase teorii și speculații cu privire la originea sa, variind de la o pictogramă făcut de omul preistoric, la o sculptură indiană, impresia de model piele de șopârlă gigant, și până la dovada unei vizite din partea călătorilor antici din spațiul cosmic, pe planeta Pământ.[1]

Waldemar Julsrud Edit

Mystery artifacte

În iulie 1944, Waldemar Julsrud a făcut o descoperire răsunătoare la Acámbaro, Mexic. El a descoperit figurine care reprezintă, printre altele, dinozauri, animale necunoscute, reptile, divinități necunoscute, și obiectele de zi cu zi (tevi, instrumente muzicale, etc).Modul în care acei oameni au fost capabili să reprezinte animalele pe care se presupune că nu le-ar fi știut, ridică multe semne de întrebare. Arheologia tradițională face o nouă greșeală și preferă, în ciuda faptelor evidente, să rămână în eroare … Figurina datează din 2500 î.Hr.[1]

ReferințeEdit

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 RUFON, 17 MISTERE CARE AȘTEAPTĂ SĂ FIE ELUCIDATE, Editor Stiri, august 29, 2014

ResurseEdit