FANDOM

Enigma 37. Este numărul 37 semnificativ?

Cercetări din KazahstanEdit

Maxim Makukov de la Institutul de Astrofizică Fesenkov din Almaty, Kazahstan, susține că a descoperit un "semnal inteligent" care este codificat în materialul nostru genetic.

Deși admite că teoria este "acolo", el și mentorul său de cercetare, matematicianul Vladmir shCherbak, cred că au dovezi concludente că un mesaj sau o semnătură se află în codul nostru genetic.

Panspermia este procesul în care viața este transferată de la o planetă la alta. Unii biologi cred că viața de pe Pământ a început atunci când un asteroid s-a ciocnit cu Marte, determinând presupusul sol de microbian-plin să fie aruncat în pământ.

Duo-ul kazakhstanilor a făcut un pas mai departe și crede că viața este rezultatul "panspermiei directe" - ceva a fost trimis în mod intenționat spre Pământ pentru a începe viața.

Analizând codul genetic - care este setul de reguli care traduc ADN-ul în proteine ​​și nu se modifică așa cum este trecut prin generații - ei observă că numărul 37 culminează de mai multe ori.

Un exemplu este că masa miezului molecular împărțită de toți cei 20 de aminoacizi este de 74 - care este dublată de 37.

Altă este în "transformarea lui Rumer". Yuri Rumer a identificat pentru prima dată în 1966 că codul genetic poate fi împărțit în mod egal la jumătate, jumătate fiind codonii "întregi familii" - un codon fiind trei unități structurale în ADN - iar cealaltă jumătate fiind "familie divizată", care nu au codul AC, un aminoacid care se utilizează pentru a construi proteine.

Există un număr total de 28 de codoni care au o masă atomică totală de 1665 și o masă atomică de catenă laterală combinată de 703 - amândouă fiind multiplii de 37.

Oamenii de știință au un număr total de 9 exemple în lucrarea sa de cercetare publicată în Icarus, unde afirmă că șansele ca numărul 37 să apară de mai multe ori în mod aleatoriu în codul genetic într-unul uluitor în 10 trilioane.

Prof. Makukov ia spus lui New Scientist: "A fost clar că codul are o structură non-aleatoare.

"Modelele pe care le descriem nu sunt pur și simplu non-aleatoare.

"Ele au câteva trăsături care, cel puțin din punctul nostru de vedere, au fost foarte greu de atribuit proceselor naturale".

În ceea ce privește planul mesajului, omul de știință kazah spune: "Poate că au plecat de mult. Poate că mai trăiesc. Cred că acestea sunt întrebări pentru viitor.

"Pentru modelele din cod, explicația pe care o dăm, credem că este cea mai plauzibilă".

ReferințeEdit