FANDOM

Intratereștrii - Civilizația din SUBTERAN

Conform unor teorii conspirative, intratereștrii ar fi o presupusă civilizație avansată care se află sub scoarța Pământului.

UfologieEdit

Ufologul Brinsley Le Poer Trench a afirmat că unii extratereștri nu au venit din spațiul cosmic, ci au apărut prin tuneluri de la o civilizație care încă se mai află sub scoarța Pământului. Ar exista așadar șapte sau opt tuneluri în total, unul la Polul Nord, altul la Polul Sud și altele în diferite locuri, de exemplu în Tibet. „Nu am fost eu acolo”, a spus Clancarty, „dar din informațiile pe care le-am adunat [aceste ființe] sunt foarte avansate.”

Aceleași idei apar și în cartea Intratereștrii și noua ordine mondială de Cristian Negureanu.

Teoria Pământului gol la interiorEdit

F21A75BF-8036-445D-A23B-9A6C2B965EA1

Teoria Pământului gol la interior este o teorie prin care se presupune că Pământul nu este un corp sferic masiv, ci este gol la interior, iar interiorul pământului ar trebui să fie accesibil prin deschideri diferite, cum ar fi deschiderile mari din zona polilor.

Există mai multe modele diferite ale teoriei Pământului gol la interior și care au fost promovate de diverse grupuri de susținători. Aceste teorii sunt aproape întotdeauna asociate cu ideea că Pământul are o suprafață interioară locuibilă de civilizații subterane foarte evoluate, intraterestre.
Datele științifice obținute independent în geofizică, topografie, astronomie, chimie, resping aceste ipoteze, iar majoritatea comunității științifice le consideră ca fiind teorii pseudoștiințifice.

Vezi și Edit

Legături externe Edit

BibliografieEdit

Tim R. Swartz: Călătoria secretă a amiralului Byrd dincolo de poli, Editura Solaris Print, București, 2011. ISBN: 978-606-8293-10-3

Limbile: English | Español | Français |