FANDOM

Miscarii Raeliene se consideră a fi o ambasada pentru extraterestri.[1] "Raelienii au raspandit pentru mai bine de 40 de ani mesajul pacii mondiale, al respectului si al auto-realizarii tuturor fiintelor umane, al paradisului pe Pamant.[2]

AmbasadaEdit

"Toate actiunile noastre sunt indreptate in aceasta directie, si prin intermediul folosirii inteligente a stiintei vom ajunge acolo. Si mai mult, numai atunci cand pacea va prevala pe pamant vom putea sa ii primim pe Elohimi in Ambasada pe care o vom construi pentru ei."- a spus Printesa Loona, purtatoarea de cuvant a Miscarii Raeliene din Europa.[3]

Torino pentru Academia de Iarna a Fericirii, acolo unde isi continua campania lor de promovare a pacii in lume, denumita "Un minut pentru Pace", care a fost lansata in iulie, 2012 de catre Rael.

Si mai mult, o campanie internationala pentru construirea Ambasadei de primire oficiala a Elohimilor, cand acestia se vor reintoarce pe Terra, va fi lansata in prima parte a lunii aprilie, 2015 (vedeti https://elohimembassy.org).

ElohimiiEdit

Conform filosofiei Raeliene, Elohimii sunt oamenii de stiinta de pe o alta planeta care au creat toate formele de viata de pe Terra prin intermediul mesteririi ingineriei lor genetice. Cuvantul "Elohim" este un termen evreiesc de plural, insemnand: "cei care au venit din cer" (http://rael.org).[3]

"Oamenii de stiinta de pe pamant au inceput deja sa creeeze viata in laboratoare. In ziua in care vor crea plante, animale si fiinte umane dupa chipul si asemanarea lor, multumita stiintei, este aproape. Exact aceste lucruri au facut Elohimii pe Terra acum aproximativ 13,000 de ani, dupa cum este relatat in Biblie, in capitolul Geneza." - a spus Printesa Loona.[3]

In mesajul de la Elohimi dat Umanitatii prin intermediul mesagerului lor, Rael, ei spun: Singurul ajutor pe care vi-l vom da va fi faptul ca vom aparea mult mai frecvent pe cer de acum incolo, cu scopul de a-i sensibiliza pe oameni(...)de a-i face sa doreasca sa invete mai mult despre adevarul pe care il transmiteti. Gradual, multumita fenomenelor OZN in crestere, opinia publica va fi sensibilizata de asemenea, iar prezenta noastra nu va mai declansa adoratii stupide, ci o dorinta adanca a populatiei de a avea un contact cu noi. "[3]

ReferințeEdit