FANDOM

Nick Pope

Nick Pope, site web oficial

Nick Pope (născut la 19 septembrie 1965) a lucrat timp de 21 de ani la Ministerul Apărării din Marea Britanie în perioada 1985-2006. Este cel mai bine cunoscut pentru activitatea sa desfășurată între 1991 - 1994, perioadă în care s-a ocupat cu investigarea rapoartelor privind OZN-urile, pentru a vedea dacă au vreo semnificație în ceea ce privește apărarea.[1] Acum lucrează ca jurnalist independent și comentator.[2]

UfologieEdit

Nick Pope acesta a lucrat ca funcționar civil în cadrul Ministerul Apărării din Marea Britanie. La un moment dat, el a fost numit șeful unei structuri care se ocupa de OZN-uri. A intrat cu scepticism în această structură, dar după trei ani, când a părăsit-o, a devenit un ufolog înfocat. Asta pentru că, prin natura muncii, a trebuit să ancheteze cazurile de apariții OZN.[3]

“Investigațiile în cadrul armatei l-au lămurit că lucrurile sunt foarte serioase. A scris o carte de mare succes în domeniu, în care povestește, printre altele, că «în interiorul ministerului eram înnebuniți, pentru că nu ne dădeam seama ce zboară pe cerul țării pe care, teoretic, trebuia să îl protejăm și, în același timp, trebuia să le spunem celor din afară care puneau întrebări că subiectul nu ne interesează și nu există nici o preocupare a noastră în acest sens»”.[3]

ReferințeEdit

  1. Hansard entry 18th April 2006, Column 624W
  2. Nick Pope’s Journalisted entry
  3. 3,0 3,1 Liber Tatea.ro, OZN în România, de Sorin Golea, Sâmbătă, 18 noiembrie 2017